Gaaaah!

Det är ingen bra dag idag, det var det i och för sig inte igår heller. Förutom att jag fick träffa min kära broder igen efter typ 3 månader och snart åker han och kommer vara borta i 6 månader =/
Kommer faktiskt sakna han och allt hans spelande hemma. För det gör han, han spelar och sjunger hela tiden =)
Så när han är hemma så är det ingen lugn stund men det är lite mysigt och kul =)
Men Kristian hoppas du har det bra på din långa resa =) Och lova att uppdatera din resedagbok så man får följa din resa =)
Jajaj, nog om det. Som sagt ingen bra dag idag, för igår var det lite grejor med min familj som inte var bra, och ni som känner mig vet vad det gäller men inget jag direkt vill skriva om.
Men iaf, nu är jag så j*vla förbannad. Vi har datorkunskap och datorn gör inte alls som jag vill. Den lägger till tecken och krånglar istället.  Så jag bloggar och kollar runt lite istället.
Men nu är läraren på väg hit =P

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0