FREDAG! =)

Godmorgon bloggen och alla ! =)
Nu sitter jag här, nästan klar har bara att sätta på lite mascara och parfym sen gå ner till bussen =P
Idag fick jag lite mer sovmorgon än vanligt för jag ska stå på utbildningsmässan idag här i Halmstad och berätta om UF, kursen som jag läser just nu. Har ju nämnt det tidigare om mitt företag Candela. UF.
så där ska jag vara mellan 09.00-13.00 sen så har vi ingen praktiskmarknadsföring idag så jag och Erika ska gör en uppgift som vi fått därifrån. Kanske blir det även lunch på stan idag, =)
Sen så blir det att åka till skolan och sen ha Småföretagande B och sen hem =)
Men nu ska jag inte slösa mer tid, för helt plötsligt är det bara 15 minuter tills jag måste gå, men jag hinner nog =)

Puss på er

.                                                                                                                             .

I don't wanna talk
About things we've gone through
Though it's hurting me,
now it's history
I've played all my cards
And that's what you've done too
Nothing more to say,
no more ace to play .....

Kommentarer
Postat av: Erika

Vi fick inte alls med sovmorgon ;P

2008-10-14 @ 17:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0