Fredag!!!

Hej bloggen!

Lovet börjar närma sig sitt slut, lite tråkigt men jag har ju iaf en toppen dag imorgon att se fram emot då jag ska träffa Josse och Bea. Vi ska baka vitchokladkaka och käka pizza och glo film =) myspys på det =)
Idag har jag inte gjort så mycket, vaknade ganska bra vid tio och sen åt jag frukost och så. Sen så sa mamma och Johan att vi skulle åka in till stan och fixa lite. Bland annat hämta min dator så nu är den tillbaks och jag kan göra allt när jag vill igen. Sen så fick jag en ny mobil med. Det är en lila Sony Ericsson kan inte namnet på den men den verkar bra. Bättre än min rosa iaf och så grymt skönt att slippa min tjocka, ful, klumpiga och sega lånetelefon.
Sen så fick jag reda på att nästa vecka så ska vi nog åka till Höökön eller Hällevik så då kommer jag att sitta och köra bil hela helgen. Kul för det var längesedan och bra för det är ju bara ett år kvar tills jag får ta mitt körkort =)
Så nu ska jag ligga i hårdträning för jag vill ha det så fort det bara går.
Men nu ska jag nog glo film, tror det blir Mamma Mia =) Den är ju bara så bra.
Så har ni inte sett den än så gå och gör det för den är en film som man bara måste se!!!
Men nu ska jag gå,

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0