F2 <3

Som sagt, så idag var det tävling i sporthallen i Halmstad. Ingen stor tävling men ändå.
På matta så kan man ju inte köra så svårt när det bara är en tunn matta men de varven vi körde gick ju bra iaf, mitt lag fick 9.10 i matta och lag 2 fick 9.05 så det var en jämn match.
Sen har vi ju hopp där mitt lag chnsade lite och sattsade lite på de varv som kommer på J-cupen nu och två veckor. Men ändå, överglad för min dubbelhalv och dubbel pik, men min överslag volt var skitdålig. Jag stod ju så inget där men den var låg och allmänt konstig än de sista träningarna. så i hopp hade mitt lag 7.30 och lag 2   8.10.
Sen var det ju fristående med där vi fick 9.05. Kändes sådär för mig, känns som vi har mer att ge och de ska vi göra om två veckor!!!
Men nu ska jag soringa ner och äta sen lägga mig i sängen och se på en film, är så grymt trött.
Borde skriva på svenskan lite med men den får vänta tills imon.

F2 " the killers" vi är bäst, nu kämpar vi så vi klarar alla våra varv om två veckor!! Kärlek till er <3<3<3



Jag med min medaljer som jag fick hem idag, ett guld i fristående och ett i hopp!


Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0