En grymt bra dag idag :D

Hej bloggen!

Idag har det varit en grymt bra dag!!
Jag har äntligen fått träffa Hanna igen. Det var ju ett halvår sen, för hon har tävlat och inte varit hemma sedan i sommras då vi träffades senast. Så jag har saknat henne grymt mycket men idag så fick jag träffa henne igen.
*Lycka* var det för mig att få träffa henne, vi satt och bara pratde med lite fika självklart i hela två timmar. Underbart att få höra hur hon har det och har haft det sedan sist. Sedan kollade vi runt lite på stan och  trots att jag lovat mig själv att inte shoppa något innan Stockholm ( nu bokad och klar ) kunde inte bara låta bli då jag stod inne på H&M och provade ett par vantar. De var jättesköna att ha på sig så jag kände att jag behövde dem ( då min gamla nästan har lite hål i sig ) så jag köpte dem. Sen när vi stod och väntade på att bussen hem skulle komma gick vi in lite på Kicks för att slippa att stå ute i kylan och då hittade jag ett nagellack som var jättefint och ganska diskret.
Men då såg jag att att det var 2 för 60 kr ( 1 för 39 kr ) så hittade jag ett till, fast detta lite mer åt det rosa hållet.
Båda mina nagellack ingick i en Rosabandet-kampanj så en del av allt går till den kampanjen. Och det känns helt narturligt för mig att stödja dem då det är en i min släkt som har haft bröstcancer och sen även annan cancer.
Men måste säga tack Hanna för en underbar dag och vi måste ses nästa gång du kommer hit och det får inte gå så lång tid som det gjort nu.

Men nu så måste jag ju bara lägga in en bild på min underbara vän!!!

Hanna innan avslutningsfesten för niorna på Hallägra!!

Puss på er






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0