Ännu en sjukdag =/

Gaah, jag är fortfarande sjuk =/  
Men på bättrningsvägen iaf, kommer dock inte kunna träna imorgon heller vilket känns lite sådär för då är det bara tre träningar kvar till J-cupen så får sattsa hårt på de. Hoppas jag kan gå på alla tre bara. Mamma och Johan vill ta mig till doktorn men jag vägrar för om jag får pencelin så lär jag ju inte få träna och inte heller tävla så det skiter jag. Får i så fall äta pencelin efter tävlingen för jag tänker då inte missa den. Inte nu när jag har börjat sätta ganska många varv. Nu saknas ju bara en halvskruv bakåt och en halvskruv på delningsvarvet och en liten vändning på dubbel piken men det ska jag väl klara. Får kämpa extra hårt på de tränngar som jag kan träna på.
Men nu ska jag ringa banken och fixa, för vi fick inte gå dit den tid som vi fått för Siv för det var något nytt hon skulle gå igenom och de fik vi absolut inte missa så nu får vi bara hoppas att banktjejen kan då vi vill ha mötet :P
Så nu måste jag fixa det.

Puss på er 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0