Vaknade lite för tidigt!

Hej bloggen!

Just nu är jag inte nyvaken för jag ska egentligen gå upp om 10 minuter för idag blev jag väckt av en massa grejor. Först så var det Fridas mobil som ringde strax vid min dörr så jag vaknade snabbare än vad hon gjorde men jag lyckades iaf somna om, sen börjar mamma och Frida prata och nästan skrika med varandra och denna gång kunde jag inte somna om. Så där var jag, uppe en timme för tidigt och kan inte somna om. Och mamma som alltid klagar på att jag sver för lite. Inte så konstigt om man aldrig för sov p.g.a av att alla skriker och går in i ens rum och så. Gaah, vad jag blir arg när det är så. De ska ju inte klaga om de är de som gör att man inte får sova. Men nu ska jag gå och byta om och fixa mig. Har ju gott om tid så kan ju leifa hela morgonen :P haha, nä nu skojade jag men nu ska jag gå, ska hitta något att ta på mig också =)

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0