Tomt utan Bea!

Jaha, då var det redan torsdag. Snart helg men först har jag ju min goa fredag framför mig. Jag går ju till halv fem imorgon sen ska jag och mamma till IKEA för att handla till mitt företag. Det är ju Böslid om en vecka så då måste man ju ha produkter som är helt färdiga. Men det ska gå bra, får kämpa som tusan bara. Men iaf, idag skola som vanligt men vi fick ingen utskällning av vår datorkunskaps lärare som anklagat mer än halva vår klass för fusk. Men det är nästan löst så inget att hänga upp sig på. Men nu ska jag städa syrrans rum för hon kommer imorgon och denna vecka har jag haft hennes rum som ett rum där jag lagt det mesta så måste fixa det innan hon kommer. Så det ska jag göra nu, sen måste jag repetera till matten imorgon med. Så nu ska jag gå, hörs imorgon bloggen och alla.

´
Vi tre drar snart till Stockholm, snacka om kul!

Puss på er - 14 dagar kvar!!

Kommentarer
Postat av: erika

Usch vilekn hemsk dag imon som vi har framför oss !

stockholm (Y)

2008-11-06 @ 22:34:07
URL: http://fridahult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0