Tisdag!!

Hej bloggen!!

idag har jag inte gjort så mycket, skola mellan 11.20 till 15.20 som vanligt. Inte så farligt. Men nu måste jag rycka upp mig och skriva på mitt engelska arbete och marknadsföringsarbete. Jag hoppas att få det mest gjort innan torsdag då vi åker =) Kanske inte allt klart men iaf en bit på vägen. Sen var det ju träning idag med, och den gick väl ganska bra. Måste säga mycket bra kört ut av vissa idag!! Vi är i form inför JSM nu, eller iaf ni är det. Jag är ju inne i en liten svacka just nu, men den hoppas jag att jag ska ta mig ur. Gjorde ju det förra gången så hoppas på denna gång med. Annars får jag se hur det blir. Men nu när Johan kom hem så hade han med sig Sex and the city filmen. Fatta glad jag blev, har redan sett den men tycker den är så bra så jag kan se den igen. Och nu har jag den hemma =)
Nä, nu ska jag hoppa ner i sängen och försöka sova. Ska upp klockan sex imorgon, inte så lockande men måste man så måste man.

Puss på er - 2 DAGAR KVAR!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0