Tågbiljetterna är hämtade!!

Hej bloggen!

Idag var det som en vanlig jobbig måndag. Jag har inte sovit något i natt så när klockan ringde klockan sex imorse så var det nära att jag låg kvar men det får jag inte göra. Kan ju inte missa så mycket i skolan nu när jag vet att jag kommer vara borta ett visst antal dagar längre fram så. Kom hem vid halv fem idag och så. Jag har hunnit med mycket idag, jag har skrivot klart svenskan så det är bara att ren skriva den imorgon sen har jag städat mitt rum och putsat min spegel.
Och sen så har min mamma varit snäll att hämta ut våra tågbiljetter idag! Det är bara 3 dagar kvar nu och jag längtar som tusan.
 
Vår biljetter, vi har lite bytten men det går. Vi är bara glada att få komma iväg!!
Men nu ska jag hoppa ner i sängen och kolla OC.


(Bild på mig från helgen, innan vi gick till Karro)

Puss på er - 3 DAGAR KVAR!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0