Söndag!

Nu är lovet helt slut och imorgon är det dags att som vanligt gå upp tidigt som tusan och åka buss till skolan.
Men idag är det ju söndag, träning och städning är vad som gäller idag. Städa kanske inte det roligaste men det måste ju göras. Och igår hade jag det jättemysigt och kul med Bea och Josse =)
Vi åt pizza och gjorde vitchokladkaka som vi också åt *mums*
Men nu ska jag städa, är nästan klar med mitt rum men har hela övervåningen och nedervåning kvar för jag är ensamm hemma just nu.

Märkte nyss att jag fått grymt långt hår, så ursäkta bilden.
Men här är det till och med lie lockigt.
Dags att klippa mig kanske, något förslag?
Ska jag behålla längden eller ska jag klippa av allt? :S

Puss på er

Kommentarer
Postat av: hanna

BEHÅLL :)

2008-11-02 @ 18:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0