Snart får det räcka, för jag orkar inte mer nu...

Hej bloggen!

Känner att det varit ganska dålig uppdatering på sista tiden men det ska jag ändra på nu.
I frådags var jag som sagt på IKEA och fixade förmitt företag och i lördags (igår) var jag i stan och fixade ännu mer och det måste jag göra imorgon med. För det är nästan sluta och vi ska ju ha till helgen med, så smart var ju inte jag direkt men samtidigt bra för nu vet jag vad som vi använder och så. Så det var ju bra på ett sätt, kan man ju säga
Men idag har jag varit hemma fixat ännu mer för nästa helg och så och även tränat. Dock att det gick åt helvetet är en annan sak men men. Bara en månad kvar till JSM nu, så hoppas alla mina problem är lösta innan dess annars får det räcka för jag orkar inte mer sen. Jag gör verkligen inte det, för jag vet hur jag kände förra gången och hur glad jag var då allt funkade igen men nu så är det bara skit och jag vet inte om jag verkligen orkar att ta mig vägen tillbaks igen för jag vet inte hur lång den är den här gången. Och räcker det för mig, för er?
Jag tror inte det, så snart får det vara nog. klart jag ska kämpa, klart ska jag försöka men går det inte så får jag säga förlåt och hejdå och sitta vid sidan och titta på. För annars kommer jag bara må dåligt över att det är som det är.

Men nog om det jobbiga och lite sorgliga faktiskt. Nu ska jag gå och se på Sanningens ögonblick med mamma och Johan. Så det börjar alldeles strax så ska springa ut till dem nu.

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0