slut på ork.....

Alltså jag har panik, för jag vet inte vad jag vill längre. Och då menar jag allt, men just nu har det med gympan att göra.
för om fem träningar är det dags för JSM och klart jag längtar till den, men sen så vet jag inte. För just nu är inte träningarna något jag ser fram emot och så ska det ju inte vara. Men jag får se, löses inte min "skruvsjuka" snart så får det räcka. För jag orkar inte vägen tillbaks igen och ta igen det som jag skulle hunnit lära mig innan.. Men får se, får ta en träning i taget.. Sen så är det ju skolan med, just nu har jag ingen ork att plugga men jag försöker så gott jag orkar.
Så där måste jag också få min glöd tillbaks.

Men nu ska jag inte skriva så mycket mer, ska hoppa ner i sängen och försöka sova..
Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0