Packa, fixa, för imorgon bär det av!!

Hej bloggen!

Nu sitter jag här hemkommen från pappa där jag ätit och fått lite pengar till min stockholms resa.
Och på vägen hem åkte jag med min syrra på hennes moppe, och jag sa till henne att kör inte så fort nu när det är blött på vägen och vinden ( för det blåste jättemycket ) men det gör hon iaf och självklart tar vinden tag i hjulen och vi trillar....
Jag hade min fötter nere så jag fick ingen smäll inte Frida direkt heller men en liten på foten. Den största smällen fick nog moppen, för en broms gick sönder ( funkar inte alls nu ) sen så en backspegel också ( som nu sitter helt lös och bara snurrar ) sen så låter moppen något förjävligt så nu måste den in på lagning. Inte så lägligt då min syster precis fått en häst och om nu moppen måste in på lagning så blir det kanske inte så bra... Men får se, hoppas det bara är något litet.
Men nu ska jag ta fram väskan och börja packa inför Stockholm för imorgon åker vi!!
Gud vad jag längtar bort, för just nu vill jag härifrån och bara ha kul vilket jag vet att vi kommer ha!!
Sen så är jag ledig imorgon så allt blir så mycket bättre så har jag gott om tid imorgon!!
Men nu började Grey's så ska jag se på det !!

Puss på er -1 DAG KVAR!!

Kommentarer
Postat av: Bea

wieieiei wiwiiww :D <3

2008-11-19 @ 21:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0