Onsdag!

Hej bloggen!

Mår fortfarande sådär, ont i magen men inte lika mycket som igår.
Hoppas det har gått över tills imorgon så jag kan få träna. Men jag vill ju inte träna då jag har ont så det är jobbigt att stå och sitta som jag har nu. Men det är lite bättre idag iaf, men igår var ett helvete de sista lektionerna så jag trodde jag skulle spy vilket var det jobbigaste att inta göra på bussresan hem. Men nog om det, idag var det skola som vanligt sen åkte jag bara hem för att jag inte mår så bra. Sen så ändrade jag lite på min annons som ska skickas nu, hoppas min lärare tycker den är bra med. Jag tycker den är lite gullig vilket passar lite när det är vigselringar som det gäller. Men nu ska jag strax äta och sen kolla Grey´s .
Jag hoppas att jag blir bättre imon men det får vi se imorgon.

Puss på er - 15 DAGAR KVAR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0