Måndag åter igen!

Hej bloggen!!

Nu sitter jag här och ska skriva min engelska. Jag har bytt ämne från fri abort till att införa kvotering i Sverige. Tror det kan bli riktigt bra, eller hoppas iaf det. Som sagt, måndag igen och gud vad jag vill tillbaks till Stockholm. Men vi får se när jag kommer tillbaks igen. ( Bilder kommer senare då jag fått bilder från Erika och Lone ) Vi hade iaf jättekul, mycket shopping, träffade trevligt folk och mycket tid med mina favorit personer. Jag visar bilder på vad jag köpt snart. =)
Nu ska jag skriva klart engelskan och lägga in bilderna på min grejor.
Hörs snart igen!

Puss på er - NJUT AV LIVET, DET GÅR INTE I REPRIS !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0