Längtar, längtar , längtar!!!!

Hej bloggen!!

Sorry för den dåliga uppdateringen under helgen men helgen var som den var. Fulla dagar och fullt folk, haha .
Men jag har som sagt stått på Böslid varje dag och sålt. Har väl gått okej kan man säga, eller det tycker jag iaf.
Sen har jag hunnit träna idag, och igår var vi på fest hos Karro där det var några kära återseenden med lite föredetta klasskompisar. Alltid kul =)
Jag kom iaf hem tre i natt och sen upp halv åtta, inte det roligaste eller det bästa men hade inte så mycket val men det gick. Och idag var det träning, och det går framåt igen. Jag är fortfarande osäker men det går åt rätt håll iaf..
Och imorgon ska jag nog hämta ut biljetterna till Stockholm! =)
Äntligen för nu är det bara 4 dagar kvar och jag längtar som tusan. Skönt att få komma bort från allt lite ibland.
Shoppa gärnet ska vi göra, eller hur tjejer!?

Men nu ska jag gå och kolla film eller något..
Puss på er - 4 DAGAR KVAR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0