Jag vill, jag ska men kan jag???

Hej bloggen!
Idag har det varit en mycket bra dag men nu har jag börjat få lite huvudvärk vilket är mindre bra.
Jag måste bara få skriva av mig lite för jag har ett problem.
Jag älskar gympan mer än allt annat men just nu har jag en liten tuff period när det gäller den.
Jag har åter igen fått "skruvsjukan"  som jag kallar det. Och i och med att jag vet hur jag kände förra gången jag gick igenom det här så vet jag inte om jag orkar en gång till. Jag vill, jag ska men kan jag ta mig tillbaka denna gången?
Eller ska jag ta en paus?
Jag är helt förvirrad och har ingen anning om vad jag ska göra.
Förlåt F2, jag vet inte om jag kommer tillbaks denna gången. Hoppas det men just nu vet jag inte alls.
Ville bara få skriva av mig och ni från F2 som läser detta, inget mot er. Allt detta handlar om mig själv och om jag har styrkan att ta mig tillbaks, så tro inget annat!!! Älskar alla er tjejer i F2, men vi får se!!!

Men nu ska jag gå igen, snart kommer mamma och hämtar mig här hos pappa där jag käkat och lite så.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: friday

förstår att det känns jobbigt, hoppas bara att du fixar det. kom ihåg hur bra du mådde när du fixade det förra gångenm, kom ihåg den känslan! inget F2 utan en evelina <3 det är bara att höra av dig om du behöver någon (L)

2008-11-10 @ 19:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0