Jag är helt slut!

Hej bloggen!

Nu sitter jag i skolan och väntar på min sista lektion som börjar vilken minut som helst. Efter min sista lektion så kommer min mamma och hämtar mig för att vi ska åka till IKEA och handla till mitt företag. Sen ikväll ska jag bara hem, äta gott och mysa och sova för jag är helt slut just nu och tänkt då hur jag komemr känna mig efter trippen ner till IKEA med. Sen imorgon är det bar för mig/oss att sätta igång och producera vår lila produkt som ni tidigare fått lite bilder på här i min blogg. Men nu ska jag gå, dags att börja jobba direkt så den där jävla affärsplanen blir klar idag så slipper vi ha den hängande efter oss för den ska ju in vilken dag som helst nu. Men som tur är så har vi ju inte så mycket kvar.
Bara likviditets- och resultatbudget. Tror en av dem är klar men är inte helt säker. Men som sagt, dags att börja jobba.

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Erika

Vi jobbade bra idag =)

2008-11-07 @ 20:13:34
URL: http://fridahult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0