Gaaaah, torsdag idag! =)

Hej bloggen!!

Ni som läst min blogg innan vet vad som händer idag! Idag är den dagen då jag, Bea och Erika sätter oss på tåget och åker till Stockholm!!! Och vi kommer ha så kul. Klockan 21.04 skall vårt tåg lämna perongen här i Halmstad. Med lite väntan i Lund så kommer vi att anlända i Stockholm klockan 05:45 imorgon men då ska vi köpa ett tredagars tunnelbannekort och ta oss hem till Bea:s mormor och morfar där vi ska lämna våra saker, äta frukost och fixa oss innan vi ger oss ut på stan och spenderar alla pengar, haha =)
Nu när jag skriver om det längtar jag ännu mer.

Nääh, nu ska jag ta mig ut ur sängen och börja packa!!
Hörs senare igen!!!

Puss på er - IDAG ÅKER VI, stockholm here we come!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0