Frisyr!

Hej bloggen!

Jag vill så gärna gå och klippa mig då jag känner att mitt hår börjar bli lite slitet ( ytterst lite) men det börjar bli det.
Jag vill ju gärna behålla min längd men är lite sugen på att klippa upp det lite. Tittade runt lite på olika kändisar innan och kom på att jag gillar Vanessas frisyr ( hon som är med i High school musical ).
Hittade två bilder på henne som är lite olika.
Detta är något som är åt det hållet jag vill göra med mitt hår.
Men vilken är snyggast av dem? :S

Förslag 1, sne lugg, dock inte lika mycket uppklippt.

Förslag 2, inte lika mycket snedbena och lugg till kindbenen eller något sånt.
Samma som på förra, inte lika uppklippt som hon har men åt det hållet.


Så vilket är snyggast? Jag vill gärna ha feedback så hjälp mig =)

Puss på er


Kommentarer
Postat av: Anonym

den första!

2008-11-05 @ 16:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0