Dagen och dagens outfit!

Hej bloggen!

Idag har jag hatf morgonmöte för Candela.UF sen åt vi frukost på Espresso House *mums*.
Sen kollade vi runt lite på stan, lite bilder kommer från det för vi var ganska flumiga och så fick vi en sån stor längtan till Stockholm med så jag fick lite panik.
Sen så åkte vi till skolan och nu är jag hemma och mår bara skit och det känns som jag ska spy.
Detta är en hemsk känsla och jag har aldrig känt så här innan.
Men nu lite bilder från dagen runda på stan( klicka på bilderna om ni vill få dem större )


 Vi provade en massa roliga mössor och fick oss många roliga skratt, men som sagt vi var lite flumiga så   =)

Och nu dagens OUTFIT!

Jeans från Gina tricot
Tunika från Zara
Sjal från H&M
Skor från Bianco ( ej på bild)
Jacka blev min tjocka peak-jacka

Puss på er - 16 DAGAR KVAR!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0