Snart, snart, snart är det lov!

Hej bloggen!

Sorry, för dålig uppdatering men det ska bli bättring. Jag ska ta mig i kragen och börja blogga som innan,lovar!
Men nu till det jag verkligen skulle skriva, det är ju inte många dagar kvar i skolan nu men ändå så har jag ett prov kvar och det provet är dagen innan vi slutar. Vilket betyder på onsdag. Sen idag så hade jag ett prov i matte. Det var svårt men jag hoppas ändå att det gick bra.
Men just det, imorgon kommer det bli kul, det är ju dock skola som vanligt kanske inte det roligaste. Men sen så ska jag träffa min gympa grupp så ska vi äta på Harry's (eller hur det nu stavas) sen ska vi gå hem till Pål och Anna ( våra tränare ) och ha julklapssleken. Kul och mycket mysigt. Detta blir då våran julavslutning eller som vi säger våran fuck off.
Men nu hinner jag tyvärr inte skriva mer för jag ska fixa mitt rum lite, plugga lite och ta en liten snabb dusch.

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0