Onsdag åter igen!

Hej bloggen!

Nu är det onsdag åter igen och jag är sjukt trött redan. Jag ska snart gå ner och gå ut med hundarana sen ska jag laga pannkakorna som vi ska äta ikväll =) *mums* säger jag bra.
Och så måste jag plugga lite med. Är ju inte hemma i helegn för jag ska tävla JSM med mina underbaratjejer.
Och en tanke till Anna som skadade foten igår på träningen och som nu kanske inte kan vara med på tvälningen och det suger :(  Så himmla tråkigt att någon ska skada sig och speciellt såhär innan träning.

Och på tal om pingviner, jag blev medlem på gratismode.se idag och det tycker jag ni med ska göra. Det skadar ju inte, för när du samlat tillräckligt med poäng så får du ett presentkort och det säger man jun inte nej till.
Men nu ska jag gå.

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0