Hej stipendie för Candela!

Heeej bloggen!

Ja, precis som det står i rubriken så fick vi ett stipendie idag.
Där vi trodde vi skulle gå på en tråkig föreläsning så gick vi in i ett rum där det stod smörgåstårta och dricka och vi tänkte vad fan är detta. Och helt plötsligt börjar rektorn tala och börjar med mitt företag Candel. UF och då tänker jag har vi gjort något fel eller ska hon nämna alla. Men nej hon pratade om mitt företag för att vi hade fått ett stipendie. Det var på 1000 kr, inte så mycket. Men iaf lite och pengarna är ju inte det viktigaste utan att vi fick det känns ju grymt bra. Det ger ju en liten kick att kämpa ännu mer. Och klart ska vi göra det. För inu är jag precis hemkommen från min moster där det var julfika och lite försäljning av mina grejer. Och ja vi sålde två och fick upp sju beställningar.
Så nu är det dags för oss att tillverka igen för innan nästa veckas slut ska vi ha gjort ungefär 15 st som redan är beställda sen måste vi ju ha lite beredskap ifall det är fler som vill köpa. Men nu ska jag hoppa i sängen och få förhopnningsvis minst 8 timmars sömn för i natt så sov jag inte mer än 4 timmar och det klarar inte jag. För jag blir tjurig och trött så nu ska det bli ändring på det,


Hej jag diggar min mössa som jag hittade hos pappa som de skulle slänga, men då sa jag nej och tog den!

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Bea

Du slog näven i bordet och skrek NEJ! haha

2008-12-11 @ 15:20:37
Postat av: Evve

till bea! haha det gjorde jag för den skulla jag ju ha! hahah x)

2008-12-15 @ 19:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0