Äntligen lov!

Och visst är det ett efterlängat lov. Men mindre kul är det att börja lovet sjuk som jag är.
Och imorgon har vi en stor fest för att fira att mamma och Johan har varit gifta i ett år ( men den dagen är idag så det blir en dag försent ) och sen för att båda två fyller 45 i år. Så jag hoppas att jag kan vara med lite iaf.
Men nu sitter jag här och kollar lite på TV. Men ska snart gå och se på ett inspelat avsnitt av Grey's och sen hoppa ner i sängen och kolla på the Hills.

Så nu bara för att jag är sjuk så har jag panik, för idag hade jag tänlt att köpa mina sista julklappar men det blir inte förens på måndag så jag är lite lätt panikslagen men det får gå.
Men nu ska jag kolla klart filmen.

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0